Інфекційні хвороби. Дорослі інфекційні хвороби. Гігієна та профілактика.
Завдання № 1. Робота з підручником стор. 174, впр. 2, 3, 4 – вивчити слова;
стор. 175, впр.5 робота з текстом:
прочитати текст, зробити аудиозапис читання тексту і вислати вчителю для перевірки якості читання;
виконати усний переклад тексту;
письмово, виконати в зошиті переклад словосполучень і слів з прочитаного тексту:
from one person to another, by different ways, through the nose and mouth, through the blood, isolated immediately, medical workers, to prevent spread of infection, diseases are caused by, bacteriological tests, Prodromal symptoms, the characteristic features, local symptoms, type of the rash, natural immunity, an artificial immunity, prophylactic vaccination, look after patients, wear a mask.
впр. 7, стор. 175 виконати письмово в зошиті.
Завдання № 2. Переглянути відео з теми. Заповнити таблицю. Дати письмові відповіді на запитання після перегляду відео.
Teacher’s questions
Student’s answers
1. What are infectious diseases?
2. What infectious diseases are global problem? What of them are leading course of death?
3. What protective measures can death have reduced?
4. What infectious diseases are 3 of top 10 causes of death from 2012 till even now?
5. What happens with infection if we have immune system?
6. What happens with infection if we don’t have immunity?
7. Carriers, who are they?
8. What are Zoonotic Diseases?
9. What animals can transmit leptospiroses, toxoplasmosis, rabies, campylobacter?
10. What is Vector – Borne diseases? Give some examples of vector-borne diseases?
Завдання № 1. Переглянути відео “The Story of Ebola”. Дати письмові відповіді на запитання після перегляду фільму.
Teacher’s questions
Student’s answers
1. What ways of Ebola transmission do you know? How does Ebola get into human organism?
2. What symptoms of Ebola do you know? What infection disease has the same or looks like symptoms as the Ebola?
3. What human fluid can Ebola contain?
4. If somebody die from Ebola, is his/her dead body contagious?
5. What recommendations or protective measures did the nurse give to the family?
6. What medical staff did with the dead body of Ebola patient?
7. What is incubation period of Ebola?
Завдання № 2. Переглянути відео “The Story of Cholera”. Дати письмові відповіді на ствердження «Правда/Неправда».
True
False
1. Tiny germs of Cholera are big to see.
2. Cholera germs are carried home by flies, people, water, food, fingers, etc.
3. Symptoms of cholera: diarrhea pouring likes water.
4. Special drink is water.
5. Boil water 5 minutes.
6. Wash hands with soap before and after going toilet.
7. Built toilet away the river about 50 meters.
8. We have to wash, pill, cook food, eat hot our food, filter and boil water, p[protect it from the flies.
Завдання № 3. Переглянути відео “The Plague 101” National Geographic. Скласти запитання до відео.
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова 2 - А л/с, І - ІІ бригади, 2 - А с/с Дата 07.06.22 Тема 2 Як зробити кар'єру у своїй професії. Завдання. Читання. Прочитайте текст. Усно виконайте переклад. Вишліть аудиозапис читання тексту вчителю; Говоріння. Завдання 1. * Після того, як прочитаєте текст дайте усні відповіді на запитання, завдання 1. Вишліть аудиозапис відповідей вчителю; * Завдання 3. Дайте усну відповідь на запитання:"Чи подобається Вам робота Джеффа?" Вишліть аудиозапис відповіді. Письмо. Поєднайте словосполучення, що були використані в тексті. Запишіть в зошиті. Вишліть фото вчителю для перевірки.
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за професійним спрямуванням) 3 - А л/с Дата 07.04.22 Тема Стародавня медицина. Тибетська медицина. Звернення вчителя!!! Шановні мої студенти, я висилаю для Вас завдання з теми, яка є дуже об'ємною і на вивчення якої відводиться всього 2 години. Зрозуміло, що в класі ми б встигли опрацювати більшість матеріалу, а інше залишилося для домашнього опрацювання. Наразі, це неможливо. Тому, Вам самостійно прийдеться опрацьовувати цю тему. Я не вимагаю від Вас виконання одразу усіх завдань. Їх дуже багато. Але моя задача, як вчителя, підібрати для Вас якісний і компактний матеріал з даної теми. Я його Вам підібрала, а Ви вже потихеньку будете виконувати 💙💛😉 Завдання 1. Прочитайте текст англійською мовою про Галена. Вишліть аудиозапис читання тексту. Складіть 10 запитань до тексту (усно) і дайте на них усні відповіді. Аудиозапис відповідей та запитань вишліть вчителю для перевірки. * Перекладіть текст про історію медицини ук
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за професійним спрямуванням) 4 - Б л/с Дата 25.04.22 Тема Чоловіча репродуктивна система. Хвороби чоловічих статевих органів. Завдання 1. Працюємо за підручником "Англійська мова для студентів-медиків", автор А.Г. Саблук. Підручник додається в Вайбері. * Лексикологія. За допомогою онлайн додатка Quizlet вивчіть нові слова. Посилання вишлю в Вайбері. Результати вишліть вчителю для перевірки; * Сторінка 460, вправа 1, прочитайте нові слова, вишліть аудиозапис; * Сторінка 460, вправа 2. Прочитайте текст англійською мовою "Male Reproductive System". Аудиозапис читання тексту вишліть вчителю для перевірки; * Сторінка 462, вправа 5, письмово виконайте переклад англійською мовою. Фото вишліть вчителю; * Сторінка 462, вправа 7, усно дайте відповіді на запитання до тексту. Аудиозапис відповідей вишліть вчителю для перевірки; * Напишіть список англійською мовою поширених чоловічих статевих хвороб. Фото вишліть
Комментарии
Отправить комментарий