Сообщения

Сообщения за май, 2020

Завдання для студентів 1 А л/с, 1 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  1 А л/с Дата 25.05.21 Тема Видатні особистості США. Завдання № 1. Пропоную ознайомитися із списком 100 видатних американців  https://www.arcadiapublishing.com/Navigation/Community/Arcadia-and-THP-Blog/June-2016/Who-Were-the-100-Most-Influential-People-in-Americ “Who Were the 100 Most Influential People in American History and Why?” Завдання № 2. Просто перегляньте відео про відомих діячів Америки. Зрозумійте, як люди досягали успіху? Через що їм довелося пройти?! Завдання № 3. Напишіть невеличкий твір, хто з видатних діячів Америки вам подобається і чому? Завдання № 4. Пройти онлайн тест з теми, результати тесту вислати вчителю. https://brainfall.com/quizzes/can-you-name-these-historic-americans/ Завдання № 5. Граматика. Сполучник.Переглянути відео.

Завдання для студентів 1 А л/с, 1 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  1 А л/с, 1 А с/с Дата 26.05.20 – 29.05.20  Тема Урок № 8. Державні свята США. Завдання № 1. Погляньте на табличку з назвами свят США. Зверніть увагу, що назви свят в англійській мові пишуться з великої літери!!! Прочитайте текст. Виконайте його усний переклад. Зробіть аудиозапис тексту і надішліть вчителю для перевірки. Holidays in the USA There are a lot of holidays in the USA. Many of them are associated with the history of the nation. The main holidays of the USA are New Year's Day, Easter, Memorial Day, Independence Day, Thanksgiving Day and Christmas. The New Year's Eve is a time for merriment. Most Americans spend this night with friends, at home or in restaurants. Thousands of people gather in New York in Times Square to see the New Year in. The Tournament of Roses takes place in Pasadena, California, on January 1 each year. Prizes are given to the cities with the m

Підсумкове заняття для студентів 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 3 A с/с Дата 15.06.20 –  20.06.05.20 Тема Підсумковий урок. Завдання № 1. Переглянути художній фільм “Life of Pi”. Дати письмові відповіді на запитання. https://yadi.sk/d/oOQTYf0YKuuYP Questions Answers 1. What animals were in the boat with an Indian boy? 2. What way did an Indian boy and a Bengal tiger survive together in the boat? 3. Why Richard Parker didn’t turn around the last time? 4. How do you think, what does this film can teach everyone? 5. What episode in the film did surprise you very much?

Завдання для студентів 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 3 А с/с Дата 12.06.20 –  15.06.05.20 Тема Урок № 31. Інфекційні хвороби. Дитячі  інфекційні хвороби. Гігієна та профілактика. Завдання № 1. Робота з підручником : стор. 179, впр. 2 – вивчити нову лексику; стор. 179, впр. 6 – читати текст, виконати його усний переклад; стор. 182, впр. 1 – прочитати тексти, виконати аудиозапис тексту «Rickets”, вислати на перевірку вчителю для якості читання; стор. 183, впр. 4 – виконати письмово в зошиті. Завдання № 2. Виконати онлайн тести. Результати вислати вчителю. https://www.stanfordchildrens.org/en/topic/default?id=disease-prevention-quiz-40-DiseaseDiseasePrevenQuiz https://www.statnews.com/2017/04/03/infectious-disease-quiz/ Завдання № 3. Написати список найпоширеніших інфекційних хвороб серед дітей. Children’s disease Symptoms 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Завдання № 4. Переглянути

Завдання для студентів 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 3 А с/с Дата 07.06.20 –  10.06.05.20 Тема Урок № 30. Інфекційні хвороби. Дорослі інфекційні хвороби. Гігієна та профілактика (закріплення). Завдання № 1. Переглянути відео “The Story of Ebola”. Дати письмові відповіді на запитання після перегляду фільму. Teacher’s questions Student’s answers 1. What ways of Ebola transmission do you know? How does Ebola get into human organism? 2. What symptoms of Ebola do you know? What infection disease has the same or looks like symptoms as the Ebola? 3. What human fluid can Ebola contain? 4. If somebody die from Ebola, is his/her dead body contagious? 5. What recommendations or protective measures did the nurse give to the family? 6. What medical staff did with the dead body of Ebola patient? 7. What is incubation period of Ebola? Завдання № 2. Переглянути відео “The Story of Cholera”. Да

Завдання для студентів 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 3 А с/с Дата 27.05.20 –  01.06.05.20 Тема Урок № 29. Інфекційні хвороби. Дорослі інфекційні хвороби. Гігієна та профілактика. Завдання № 1.  Робота з підручником стор. 174, впр. 2, 3, 4 – вивчити слова;     стор. 175, впр.5 робота з текстом: прочитати текст, зробити аудиозапис читання тексту і вислати вчителю для перевірки якості читання; виконати усний переклад тексту; письмово,  виконати в зошиті  переклад словосполучень і слів з прочитаного тексту: from one person to another, by different ways, through the nose and mouth, through the blood, isolated immediately, medical workers, to prevent spread of infection, diseases are caused by, bacteriological tests, Prodromal symptoms, the characteristic features, local symptoms, type of the rash, natural immunity, an artificial immunity, prophylactic vaccination, look after patients, wear a mask. впр.