Сообщения

Сообщения за апрель, 2020

Завдання для студентів 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 3 А с/с Дата 08.05.20 –  12.05.05.20 Тема Урок № 1. Нещасні випадки та невідкладна медична допомога: забій, опік, шок. Завдання № 1. Вивчити нову лексику: впр. 2,3, стор. 121;                             Впр. 4, стор. 121прочитати текст. Виконати усний переклад;                             Письмово: впр. 5, стор. 121; впр. 10, стор. 125;                             Впр. 2, стор. 127 – прочитати текст. Виконати усний переклад;     Виконати письмово переклад словосполучень: A bump or a fall, small blood vessels, the black and blue color, a black eye, apply ice, to reduce swelling, a heating pad, signs of infection, discharge of pus, double vision, severe bleeding, inability to move, in all directions, multiple bruises. Завдання № 2. Прочитати текст «Опіки». Записати аудіо, вислати запис вчителю для перевірки техніки читання (стор. 128). Завдання № 3. Прочита

Завдання для студентів 2 Б л/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 2 Б л/с Дата 28.05.20 –  02.06.05.20 Тема Підсумковий урок. Завдання № 1. Переглянути художній фільм “Life of Pi”. Дати письмові відповіді на запитання. https://yadi.sk/d/oOQTYf0YKuuYP Questions Answers 1. What animals were in the boat with an Indian boy? 2. What way did an Indian boy and a Bengal tiger survive together in the boat? 3. Why Richard Parker didn’t turn around the last time? 4. How do you think, what does this film can teach everyone? 5.What episode in the film did surprise you very much?

Завдання для 2 Б л/с, 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 2 Б л/с, 3 Ас/с Дата 04.05.20 –  13.05.05.20 Тема Чоловічі статеві органи. Захворювання чоловічих статевих органів. Завдання № 1. Вивчити нову лексику з теми: впр. 1, стор.460;                            Прочитати текст. Виконати його усний переклад: впр. 2, стор. 461;                            Виконати письмово переклад наступних слів та словосполучень:  Accessory organs, primary organs, sex glands, the germ cells, outside the body, somniferous tubules, the abdominal cavity, the prostate gland, erective tissue, a soft sensitive part.                              Дати письмові відповіді на запитання: впр. 7, стор. 462. Завдання № 2. Переглянути відео. Дати письмові відповіді на запитання. What are major male and female reproductive organs do you know? Where are located male (reproductive system) internal organs? What are they? Where is the scrotum

Завдання для студентів 2 Б л/с, 3 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за профспрямуванням) 2 Б л/с, 3 Ас/с Дата 30.04.20 –  05.05.20 Тема Жіноча репродуктивна система. Вагітність. Пологи. Захворювання жіночих статевих органів. Завдання № 1. Вивчити нову лексику: впр. 1, стор. 435 – 436; Прочитати текст, виконати його усний переклад: впр.4, стор. 436 – 437; Виконати письмовий переклад слів та словосполучень:   The ability to reproduce, males and females, specialized cells, go through, cell division, the puberty period, urethral orifices, milk-producing glands, pituitary gland, hormone level, secondary sex characterics, vascular organ, the uterine wall, the fetus grows, the cessation of menstruation.     Дати письмові відповіді на запитання: впр. 7, стор. 437. Завдання № 2. Вивчити нову лексику:впр. 1,2 стор. 440; впр.1, стор.443(усно);     Впр. 2, стор. 444, читаємо текст, виконуємо усний переклад.     Впр. 3, стор. 444, відповідаємо на запитання п

Завдання для студентів 1 А л/с, 1 А с/с

Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  1 А л/с, 1 А с/с Дата 30.04.20 – 04.05.20  13.05.20 - 15.05.20 Тема Урок № 4,5. Географічне положення США (природні ресурси). Завдання № 1. Прочитати текст “Geographical position of the USA”. Зробити аудиозапис читаємого тексту. Вислати  його вчителю для перевірки якості читання. http://engmaster.ru/topic/2182 Завдання № 2. Переглянути відеоролик з теми. Виконати письмове завдання після перегляду. https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/United_States_of_America_(USA)/USA_physical_features_-_geographical_features_ux20484iq https://drive.google.com/file/d/1zp2EBvDC5nHRgWHdkXMe1JVgQBLC9Xe9/view?usp=drivesdk Завдання № 3. Пройти онлайн тест з теми. Результати вислати вчителю. https://www.google.com/amp/s/play.howstuffworks.com/amp/quiz/north-american-geography-quiz https://lizardpoint.com/geography/usa-rivers-quiz.php https://www.allthetests

Завдання для студентів 1 А л/с, 1 А с/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  1 А л/с, 1 А с/с Дата 24.04.20 – 29.04.20  Тема Урок № 3. Національна символіка США. Завдання № 1. Прочитати текст за посиланням. Дати письмові відповіді на запитання. https://teachershelp.ru/symbols-of-the-usa/ How is often called the American flag? How many horizontal stripes have the American flag? What colors are on the American flag and what do they mean? How many white stars in the top of the left hand corner on a blue background? What emblem is used as the national coat of arms of the United States? What documents are officially used the Great Seal of the United States? What does an olive palm and arrows in the paws of the Great Seal of the United States mean? What bird is the national emblem of the USA? What is the name of the national anthem of the United States of America? What national mottos of all Americans do you know? What motto can we see on one hu