Сообщения

Сообщения за октябрь, 2020

Завдання для студентів 4 - А с/с

Изображение
  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за професійним спрямуванням)  4 -  А с/с Дата 06.11.20  Тема Контагіозні захворювання шкіри. Завдання № 1. Переглянути відео про контагіозні захворювання. Дати відповіді на запитання (письмово). What are Microorganisms? What is Pathogens? What diseases are Communicable? How Pathogens can spread? What disease can spread through the air? What diseases can spread through the contaminated food and water? What diseases can spread by direct contact? What protective measures do you know to stop spreading communicable diseases? Завдання № 2. Пройти онлайн тест MedicineNet, результати вислати вчителю на перевірку. https://www.medicinenet.com/contagious_quiz/quiz.htm Завдання № 3. Підготувати проект з теми. Розповісти під час конференції ZOOM про одне із контагіозних захворювань.

Завдання для студентів групи 3 - Б л/с

Изображение
  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова (за професійним спрямуванням)  3 -  Б л/с Дата 04.11.20  Тема Захворювання м’язової системи. Завдання № 1. Пройти онлайн тест MedicineNet, результати вислати вчителю на перевірку. https://www.medicinenet.com/pain_quiz/quiz.htm Завдання № 2. Підготувати проект з теми. Розповісти під час конференції ZOOM про одне із захворювань м’язової системи. Завдання № 3. Повторення граматичного матеріалу. Для закріплення пограємо в гру Kahoot. https://kahoot.it/challenge/04745183?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604171999194 04745183 https://kahoot.it/challenge/05122183?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604172079331 05122183 https://kahoot.it/challenge/08629410?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604172157744 08629410

Завдання для студентів групи 2 - Б л/с

Изображение
Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  (за професійним спрямуванням)  2 - Б л/с Дата 05.11.20 Тема Стародавня медицина. Тибетська медицина. Завдання № 1. Текст 6, стор. 483 прочитати текст. Виконати усний переклад. Вислати вчителю аудиозапис тексту для перевірки. Завдання № 2. Переглянути відео “Tibetan Medicine”. Дати Відповіді на запитання. What countries are Tibetan Medicine wide spread? What role is Buddha played in Tibetan Medicine? What colour in Tibetan Medicine is colour of healing? What do Tibetan Physicians use in their medical practice as medicine? What is the main book of Tibetan medicine? What three methods of diagnoses do Tibetan doctors use? Where monks did study medical knowledge? What Tibetan doctor can say about patient’s health just look at his urine? What is mantra? What is the chief postulate of Tibetan Medicine? Завдання № 3. Повторити граматику. Пограємо в Kahoot.  https://kahoot.it/challenge/01175038?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5

Завдання для студентів групи 1 - А л/с

Изображение
  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  1 -  А л/с Дата 03.11.20  Тема Національна кухня Великобританії та Північної Ірландії. Завдання № 1. Письмо. Стор. 97, впр.2 Завдання № 2. Читання. Стор. 98, впр. 5 Прочитати текст. Вислати аудиозапис вчителю для перевірки. Стор. 98, впр. 6 Знати відповіді на запитання.             Стор. 102, впр.5 Прочитати текст. Вислати аудиозапис вчителю для перевірки. Стор. 98, впр. 6 Знати відповіді на запитання.         Завдання № 3. Граматика. Переглянути відео. Виконати Kahoot для закріплення результатів. https://youtu.be/5Iw1MUqBIRI https://kahoot.it/challenge/05786881?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604168161556 05786881 https://kahoot.it/challenge/04104888?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604168232805 04104888 https://kahoot.it/challenge/05432050?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604168295925 05432050

Завдання для студентів групи 3 - А с/с

Изображение
  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  (за професійним спрямуванням)  3 - А с/с Дата 02.11.20 Тема Гіппократ – батько медицини. Завдання № 1. Читання. Стор. 479, впр.1,2 Text  “HIPPOCRATES”. Вислати вчителю аудиозапис читання тексту. Завдання № 2. Граматика. Повторити граматичний матеріал. Для закріплення пройти гру Kahoot. https://kahoot.it/challenge/04057345?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604165571593 04057345 https://kahoot.it/challenge/08060299?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604165674031 08060299 https://kahoot.it/challenge/08291915?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604165756964 08291915 Завдання № 3. Аудіювання. Переглянути відео про Гіппократа. Дати письмові відповіді на запитання. QUESTIONS ANSWERS Who was Hippocrates? Where Hippocrates was born? Who was Hippocrates’ father? What was the king’s name, whom Hippocrates had treated? What disease did Hippocrates treat the people? What recommendations di

Завдання для студентів групи 4 - А л/с

Изображение
  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  (за професійним спрямуванням) 4 -  А л/с Дата 02.11.20 – 04.11.20 Тема № 1      Інфекційні хвороби. Гігієна. Тема № 2 Інфекційні хвороби дорослих та дітей. Завдання № 1. Читання. Вивчити слова на стор. 174, впр. 2,3,4. Прочитати текст “INFECTIOUS DISEASES” стор. 175, впр. 5. Вислати аудиозапис для перевірки вчителю.  Завдання № 2 . Письмо. Стор. 175, впр. 7 письмово в зошиті. Завдання № 3. Граматика. Повторити граматичний матеріал. Закріпити за допомогою гри в Kahoot. https://kahoot.it/challenge/09558810?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604160763617 09558810 https://kahoot.it/challenge/02624185?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c8_1604160827151 02624185 Завдання № 4. Говоріння. Стор. 175, впр.6 знати відповіді на запитання. Підготувати повідомлення про одне з найпоширеніших дитячих та дорослих інфекційних захворювань. Розповісти вчителю під час ZOOM конференції.

Завдання для студентів групи 3 - А с/с

Изображение
  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  (за професійним спрямуванням)  3 - А с/с Дата 29.10.20 Тема Стародавня медицина. Тибетська медицина. Завдання № 1. Текст 6, стор. 483 прочитати текст. Виконати усний переклад. Вислати вчителю тексту для перевірки. Завдання № 2. Переглянути відео “Tibetan Medicine”. Дати Відповіді на запитання. What countries are Tibetan Medicine wide spread? What role is Buddha played in Tibetan Medicine? What colour in Tibetan Medicine is colour of healing? What do Tibetan Physicians use in their medical practice as medicine? What is the main book of Tibetan medicine? What three methods of diagnoses do Tibetan doctors use? Where monks did study medical knowledge? What Tibetan doctor can say about patient’s health just look at his urine? What is mantra? What is the chief postulate of Tibetan Medicine? Завдання № 3. Повторити граматику. Пограємо в Kahoot.  https://kahoot.it/challenge/03417797?challenge-id=9995fa4a-0f6b-471d-b3d6-a5f34f5786c

Завдання для студентів 4 - А л/с

  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  (за професійним спрямуванням) 4 - А л/с Дата 28.10.20 Тема Нещасні випадки та невідкладна медична допомога: забиття, опік, шок. Завдання № 1. Вправа 2, 3 стор. 121 вивчити нову лексику. Завдання № 2. Вправа 4, стор. 121 – 122, прочитати текст, виконати його переклад. Вислати аудиозапис вчителю для перевірки. Завдання № 3. Вправа 5, стор. 122 виконати письмово в зошиті. Завдання № 4. Вправа 2, стор. 127 прочитати текст, виконати усний переклад. Вислати вчителю аудиозапис для перевірки. Тексти: синець, опіки, шок (text 1,2,3). Бути готовими до дискусії під час ZOOM конференції.

Завдання для студентів 3 - А л/с

  Викладач Овчаренко Тетяна Сергіївна Предмет Англійська мова  (за професійним спрямуванням) 3 -  А л/с Дата 29.10.20  Тема Моя майбутня професія. My Future Profession Завдання № 1. Вправа 1, 2 стор. 49 Прочитайте і запам’ятайте слова.  Завдання № 2. Вправа 8, стор. 50 Робота над текстом. Прочитайте текст. Виконайте його усний переклад. Вишліть аудиозапис вчителю на перевірку. Завдання № 3. Вправа 9, стор. 50  Оберіть одне із запитань для обговорення. Підготуйте усну розповідь. Розкажіть під час ZOOM конференції.