Завдання для студентів 2 Б л/с, 3 А с/с
Завдання № 1. Вивчити нову лексику: впр. 1, стор. 435 – 436;
Прочитати текст, виконати його усний переклад: впр.4, стор. 436 – 437;
Виконати письмовий переклад слів та словосполучень:
The ability to reproduce, males and females, specialized cells, go through, cell division, the puberty period, urethral orifices, milk-producing glands, pituitary gland, hormone level, secondary sex characterics, vascular organ, the uterine wall, the fetus grows, the cessation of menstruation.
Дати письмові відповіді на запитання: впр. 7, стор. 437.
Завдання № 2. Вивчити нову лексику:впр. 1,2 стор. 440; впр.1, стор.443(усно);
Впр. 2, стор. 444, читаємо текст, виконуємо усний переклад.
Впр. 3, стор. 444, відповідаємо на запитання письмово.
Завдання № 3. Вивчити нову лексику:впр.1, стор. 451;
Впр. 2, стор. 451 читаємо текст, виконуємо усний переклад.
Виконуємо письмово: впр. 3,4, стор.451.
Завдання № 4.Впр.2, стор. 452. Читаємо текст. Робимо аудиозапис читаємого тексту. Запис висилаємо вчителю, для контролю техніки читання.
Завдання № 5. Переглянути відео “Anatomy of Female Reproductive System”.
“Labour and Delivery/Childbirth”.
Скластити не менше 10 запитань до відео.
Завдання № 6. Переглянути відео про захворювання жіночої статевої системи. Дати письмові відповіді на запитання після перегляду відео.
- What about gynecological disorder was told in the video?
- How old is Rebecca?
- How many years had she been felt the pain?
- What symptoms of this disease are?
- What procedure did doctor perform to Rebecca, that understand why did she feel the pain?
- Name the reasons of this disorder?
Комментарии
Отправить комментарий