Завдання для студентів групи 2 - Б л/с
Завдання № 1. Переглянути автобіографічний фільм про видатного вченого Миколу Івановича Пирогова. Складіть запитання до фільму (не менше 10). Запишіть їх в зошиті.
Завдання № 2. Translate the following words and word-combinations into English:
Закінчити медичну школу; працювати хірургом; покращувати; автор багатьох науково - дослідних робіт; вступити на медичний факультет; очолити кафедру; сполучна тканина; здобути всесвітнє визнання; хірург; винайти ефективний метод; багато працювати; безкоштовно.
Translate the following sentences into English using words and word-combinations
given in brackets:
1. Відомий вчений І.М. Сеченов досліджував процеси абсорбції вуглекислого газу розчинами солі. (to investigate; the process; absorption; carbon dioxide; solution; salt). 2. Всесвітньо відомий фізіолог Павлов визначив, що умовні рефлекси формуються в корі головного мозку. (to determine; conditioned reflex; to form; cortex). 3. Видатний німецький бактеріолог Роберт Кох є засновником сучасної мікробіології. (prominent; bacteriologist; founder; modern microbiology). 4. У 1905 році Роберт Кох отримав Нобелівську премію за свої наукові відкриття. (Robert Koch; to get; Nobel prize; scientific discovery). 5. Олександр Флемінг винайшов пеніцилін. (Alexander Fleming; to discover; penicillin).
Translate the following sentences into English:
1. Андреас Везалій був справжнім революціонером в анатомії. Він – автор ілюстрованого посібника "Про будову тіла людини". 2. Видатний вчений-медик М.І. Пирогов створив топографічну анатомію та ввів новий метод в анатомічне дослідження. 3. Д.М. Зернов – відомий російський анатом. Йому належать роботи з вивчення центральної нервової системи та анатомії черевної порожнини. 4. Академік, професор анатомії В.П. Воробйов розробив макро - та мікроскопічний методи дослідження. 5. До відомих вчених-анатомів, які працювали в Україні та створили регіональні школи науковців і викладачів анатомії, належать професори М.К. Лисенков, Ф.А. Волинський, М.Д. Довгялло, А.П. Любомудров, М.С. Спіров, Г.В. Терентьєв, Б.Й. Коган та інші.
Завдання № 3. Вивчаємо граматику. Іменник. Множина іменників. Переглянути відео пояснення. Виконати кахут.
Комментарии
Отправить комментарий